13 klanten waarderen ons gemiddeld met een 9.5/10
Gratis geleverd vanaf € 275,- excl btw
Professioneel kantoormeubilair voor ieder budget
Gratis geleverd en gemonteerd vanaf € 350,- excl btw

Kantoorinrichting

Kantoorinrichting met gebruikt of nieuw meubilair is mogelijk bij Euro-rotor. Meubilair is beschikbaar in verschillende kleuren en maten. Daarnaast kan er geleverd en gemonteerd worden op locatie Combineren van nieuwe en gebruikt meubilair is mogelijk

WAAR MOET IK BEGINNEN, WAT IS EEN MUST EN WAT IS LUXE?

Kantoorinrichting is erg belangrijk voor uw werknemers. Door een ontspannen sfeer en functionele werkplek wordt de werkcapaciteit hoger en voorkomt dit ziekteverzuim.

Door een verkeerde houding krijgt men lichamelijke klachten en druk dit op de werkcapaciteit. Daarom is juist een goede werkplek erg belangrijk. Kunt u uw bureaustoel goed instellen, staat uw bureau op juist hoogte? Staat uw computerscherm op juiste hoogte en diepte ingesteld? Blijf ook niet heel de dag zitten maar beweeg ook eens. Dit zijn allemaal dingen die vaak niet worden opgemerkt en/of niet mogelijk zijn met uw kantoormeubilair

Ergonomische werkplek

Een ergonomisch werkplek herken je snel:

  • Goede instelbare bureaustoel
  • Bureau dat in hoogte verstelbaar
  • Monitorarm verstelbaar in diepte en hoogte

Bureaustoelen

Een goede bureaustoel is voorzien van de volgende punten:

  • Een fijne zit
  • In hoogte instelbaar, zodat de benen stevig op de grond staan in een hoek van 90 graden
  • Zitting in diepte instelbaar, zodat er 2 á 3 vingers tussen de zitting en het onderbeen zitten
  • Armleuningen in hoogte verstelbaar

Flexwerken

Een goede flexwerkplek is makkelijk en snel in te stellen naar het lichaam van de werknemer die op dat moment daar werkt:

  • In hoogte verstelbaar bureau door middel van slinger, gasveer of elektrisch
  • Een goede bureaustoel die algemeen goed bevalt
  • Gasveer monitorarm die makkelijk te verstellen is

Kabels wegwerken

Boven en onder het bureau liggen altijd verschillende kabels door elkaar.

Hiervoor hebben wij makkelijke en slimme oplossingen om de kabels in een geheel weg te werken.

Opbergen

Papierwerk of andere losse spullen liggen vaak in de weg op het bureau.

Hiervoor is een ladenblok of kast de oplossing.

Een handige manier om eenvoudig spullen op te bergen

Akoestiek en rust

Akoestiek is erg belangrijk op de werkvloer.

Het zorgt voor demping van geluid.

Zo kunt u met meerdere mensen toch rustig werken in een ruimte.

Akoestische panelen zijn op verschillende manieren in te zetten. Bijvoorbeeld als bureauscherm of  losstaande schermen

Ontvangst / receptie

Ontvangstmeubilair is hetgeen dat de klant als eerste ziet bij binnenkomst.

De uitstraling en aankleding is dus heel belangrijk voor de eerste indruk.

Vergaderen

Vergadermeubilair moet bestaan uit:

  • Goede zitcomfort
  • Stroomvoorziening
  • HDMI aansluiting

Daarnaast is er de mogelijkheid om zittend of staand te vergaderen

Kantine meubilair

De kantine moet zo ingericht zijn dat de werknemers rustig kunnen lunchen, ontspannen en praten met collega’s.

Ons assortiment bestaat uit tafels en stoelen.

Van eenvoudig tot luxe uitstraling

Directie meubilair

Maatwerk voor directiemeubilair is erg prijzig.

Daarom bieden wij een assortiment aan met diverse modellen, waardoor het prijstechnisch voordeliger wordt.

Keuze uit diverse houtkleuren

Extra handig om te weten van Euro-rotor

GELEVERD BIJ U OP LOCATIE
INLUIZEN OP LOCATIE
VAKKUNDIG GEMONTEERD DOOR EIGEN TEAM
KWALITEIT MEUBILAIR TOT 10 JAAR GARANTIE
VERPAKKINGSMATERIAAL OPGERUIMD EN GESCHEIDEN AFGEVOERD
NAZORG UITLEG EN INSTELLINGEN MET EVENTUELE AANPASSINGEN
TOEKOMST UITBREIDING? WIJ LEVEREN DEZELFDE KLEUREN
ZORGDRAGEN OVER UW OUDE KANTOORMEUBILAIR

Onze andere diensten

Gebruikt kantoormeubilair

Gebruikt kantoormeubilair
​Kantoorinrichting met gebruikt of nieuw meubilair is mogelijk bij Euro-rotor. Meubilair is beschikbaar in verschillende kleuren en maten. Kan geleverd en gemonteerd worden op locatie. Combineren van nieuwe en gebruikt meubilair is mogelijk.

Opkopen kantoormeubilair

Opkopen kantoormeubilair
Euro-rotor Facility Solutions zorgt voor de opkoop van uw inventaris. Daarnaast nemen wij niet alleen het bruikbare meubilair mee. Ook voeren wij het materiaal af wat niet bruikbaar is. Zo bent u in een keer van alle zorgen af en hoeft u maar één partij in te schakelen

Overname schoolmeubilair

Overname schoolmeubilair
Vaak hebben deze scholen een nieuwe locatie gekregen of komt er een nieuw gebouw met nieuwe inrichting. Het oude materiaal moet vaak weg en dat kan een hele klus zijn. Voor ons geen probleem! Wij halen de school leeg en leveren het veegschoon op.

Veegschone oplevering

Veegschone oplevering
Wij zorgen er niet alleen voor dat uw meubilair wordt opgekocht, maar tevens dragen wij ook zorg voor het veegschoon opleveren. En het terugbrengen in de originele staat van uw bedrijfsruimte.

Gescheiden afvoeren

Gescheiden afvoeren
Niet al het materiaal in kantoren is herbruikbaar. Daarom bieden wij aan om al het materiaal af te voeren. Dit voeren wij gescheiden af op locatie met containers of op ons eigen terrein.
© Copyright 2023 Euro-rotor | Website: Next Lead